tiistai 1. huhtikuuta 2014

Puurasiat

Tiistai ja Aprillipäivä. Lapset suunittelivat kovasti eilen äidin narraamista, mutta ainakin aamulla unohtivat asian täysin. Pitää olla illalla varovainen - tiedän että minua koetellaan. Ja olen uskomattoman hyvä lankeamaan kaikenmaailman narrauksiin, kun ovat monesti sellaisia, että voisivat olla tottakin.

Pieni päivitys näistä mun intohimoista. Kirppikseltä löytyneitä venäläisiä puurasioita. Tykkään näistä tosi paljon. Kannet ovat ihana sekoitus puuta ja väriä. Siistejäkin olivat nämä yksilöt... ja mun puulaatikkomäärä kasvaa. Ja edelleenkin tuskailen, että minulla ei ole sellaista pientä huonetta, mihin voisin rakentaa sellaisen oman maailmani, käsityöhuoneen ja sellaisen "leikkisä"-huoneen. Tuska kasvaa, mitä enemmän vanhenen eli ei kannata siirtää asioita jonnekin hamaan tulevaisuuteen.




Vapaapäivä siis tänään vielä. Sitten kaksi iltavuoroa ja sitten LOMAA!!! Jee! Ei mulla mitään erityistä ole suunnitteilla, pientä pakerrusta kotosalla. 

- Eliisa -





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti