perjantai 10. tammikuuta 2014

Tytölle - pitkästä aikaa.



Silmät sikkuralla koneella. Yövuorot takana, tänään vapaata ja olen yrittänyt kuvata joitakin tuotoksiani. On tartuttava asiaan hetimiten, kun päivä kirkastuu, että saa jonkinlaisia kuvia... kun ei nuo mun kuvankäsittelytaidot ole ihan parhaimmasta päästä.

Jungle Stripes, Ottobre 3/2012 - on ollut pitkään mun "täytyis tehdä"-listalla. Olen katsellut noita trikoita kaapissa ja ajatellut että yhtään ei tarvis ostaa. Tämä palanen on Triteksistä (kuten moni muukin siellä kaapissa) ja koska tyttö tykkäsi aikoinaan tuosta sydän-kuviosta ( täällä ), ajattelin lopusta kankaasta tehdä sitten vihdoin ja viimein Jungle Stripesin.

 Olipas mukavaa ommella pitkästä aikaa. Haikeeta oli se, että oli pakko leikata kaava kokoa 152cm!!  Neiti kasvaa vauhdilla ja keliakin toteamisen jlk tuntuu, että vielä vauhdikkaammin - vaikka vieläkin kasvu on miinuksella.







Tämä mekkonen on ollut niin suosittu. Tytär otti sen käyttöön yöpaidaksi. Aion tällä kaavalla tehdä kesäksi pari mekkosta.  Vyötärölle jokin kankainen vyö olisi mukava.

Ja ihanaa, takapihalla on valkoista!!! Olin jo hiljalleen hyväksynyt ajatuksen, että talvi on sitten vaan leuto - ja omaan tapaani kaivanut asiasta kaikki positiiviset puolet. Hyvä lenkkeillä metsäpoluilla, ei tarvi palella jne. Mutta, nautitaan nyt tästä lumesta ja pakkasesta.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!

 Eliisa ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti