sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Omat sukat



No niin, olen oikein "päivitysvauhdissa". Eilen illalla selailin blogini vanhoja sivuja ja totesin, että voi kuinka paljon kivoja juttuja olenkaan tehnyt. Ja omanlaisia kirppislöytöjä löytynyt. Olen kuitenkin aika laiska päivittämään tätä blogiani ja moni juttu jonka olen tehnyt, on jäänyt kuvaamatta ja "arkistoimatta". Ajattelin nyt siis kaikki tavalliset sukatkin päivittää :) Koska on kiva tulevaisuudessa katsoa, "ai että tuollaisetkin joskus olen tehnyt".

Tässä siis sukat, jotka sain aamusta valmiiksi. Heh, olen oikein ylpeä siitä, että nämä ovat valmiit. Lanka ostettu Tampereen Käsityömessuilta marraskuussa 2013 ja sukat ovat valmiit tammikuussa 2014!!! Jihuu! Siis siitä syystä, että eräät vyötteissä olevat langat (täällä) on ostettu 2009 samaisilta messuilta ja ovat vieläkin kerällä.  Jospa tässä vielä innostuisi...




Lanka siis Schachenmayer Regia, Adventure Color, 75% villaa, 25 % polyamidia. Eli tavallista sukkalankaa. Kyllä nyt sitten kelpaa taas tassutella. Onkohan se ikä vai mikä, mutta jalkani palelevat nykyään aina vain helpommin, ja pidän villasukkia liki aina jalassa.

Aamupäivällä selailtiin tyttären kanssa käsityölehtiä ja trikoita. Kovasti asettelimme kaavoja Metsänhenget kankaalle, mutta vielä ei päätöstä tullut mikä kohta niistä nyt olisi etuosassa. Jotenkin haluaisi niistä kaikista eläimistä oman juttunsa.  Mutta- jatketaan harjoituksia.

Talvista sunnuntaita toivotellen Eliisa


4 kommenttia:

  1. Sä olet ollut nopea! Ja mä ainakin ihan mielelläni katselen ihan perussukkiakin blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kerrankin :) Oikeastaan kudoin koko 7 pv:n uudenvuodenvapaiden. Jotenkin oli vaan olo, että ei voi vaan istua sohvalla ja katsoa televisiota, jotain pitää saada aikaiseksi. Ja muuten, tuo lanka oli aivan ihanaa neuloa!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos, mä tykkäsin väreistä tosi paljon, vaikka oikeastaan aika oudot väriyhdistelmät. Lanka oli sellainen heräteostos :)

      Poista