lauantai 25. tammikuuta 2014

Kierrätyskierros



Mitäpäs tänne muuta kuin työtä, työtä ja työtä. Vihdoin vapaata ja oikein ensi viikko lomaakin. Olen illalla menossa perheen kanssa ravintolaaan kunnon illalliselle, joten aamupäivän voi rennosti käydä kirppiskierroksella, eikös niin :)

Venäläiset puunuket viehättävät minua ja sitten nämä astiat. Löysin Silinteristä tällaisen ison kupin, jonka värit niin viehättivät minua. Ei paha hintakaan, joten hieman  vähemmällä pohdinnalla läks mukaani. Nämä folklore-tyyliset jutut taitavat olla niin mun juttuni.




Kävimme vielä ohimennen kierrätyskeskuksissa, parissa sellaisessa. Ja voi miten onnellinen olin kun löysin tämän kanavatyötaulun. Tykkään niin!!



Korinkin löysin. Taas yksi, mihin voin piilottaa käsityöni. Heh, mulla on pian kasa koreja olohuoneen sohvan nurkassa.



Tämmöistä tänään. Nyt vähän laittamaan itseään nätiksi :)

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille toivottaa Eliisa


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Maiju vierailusta. Kävin jo katsomassa blogisi. Hyvä meininki!!!

      Poista