lauantai 28. joulukuuta 2013

Lumihiutaleita

Oikein mukavasti on joulukuu mennyt. Vauhdilla joulumyyjäisten kanssa ja joulun muiden touhujen kanssa. Aina ajattelen, että tänä jouluna hidastan ja nautin, mutta sitten aina kummasti kaikessa tulee kiire - vaikka kuinka yrittää hidastaa.  Jouluaattona olin iltavuorossa ja joulupäivänä tein vielä yövuoron. Se joulu menee kyllä töissäkin - kummasti. Meidän iltavuoro loppuu jo klo 20.30 ja kun lapset ovat jo 12 ja 13 vuotiaat , niin jaksavat valvoa myöhään. Saunoimme ja jaoimme lahjat kun tulin töistä ja kummasti päästiin joulun tunnelmaan. 

Olin ostanut itselleni "Sata virkattua lumihiutaletta"-kirjan lahjaksi ja on ollut ihanaa virkkailla ilman mitään kiireitä. Ainoa huono juttu on, että valo ei riitä valokuvaamiseen - ei ainamaan mun pienellä pokkarilla  :)




Nämä tähdet on virkattu helmilangalla, joten aika pienikokoisia ovat, mutta mun mielestä samalla myös herkkiä. Ohuella angoralangalla tulisi tosi kauniita.

Oikein mukavaa loppuvuotta kaikille! Ajatella, vuosi 2014!! Juurihan se vuosituhat vaihtui!

T. Eliisa

6 kommenttia:

  1. Hienoja olet virkannut. Minä täällä samoja ohjeita tavaillut ja virkkaillut, ostin kanssa tuon kirjan Forssan kirjaoutletista muutama viikko sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin kiva kirja! Mietin kyllä, että mihin minä näitä tähtösiä niin paljon tarvitsen, mutta jospa vaikka ensi joulun kortteihin ja paketteihin.

      Poista
  2. Ihania lumihiutaleita! Noihan olisi kauniita ikkunassa, joulukuusessa tai ihan missä vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, kuusi täynnä erilaisia hiutaleita! Siinä hyvä tavoite ensi joululle :)

      Poista
  3. Todella kauniita lumihiutaleita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Piipa! Olipas muuten ihanaa nähdä sut silloin kaupassa!

      Poista