keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Mitä sulle kuuluu?....



 Mulle kuuluu hyvää....  Ihan olen ollut jossakin muissa "maailmoissa" kylläkin viimeajat.  Jotenkin tämä avainperää kuvaa elämääni. Eli töitä ja töitä aina vaan ja sitten epätoivoinen yritys piristää eloa siinä ja ympärillä.  Tyttärellä todettiin keliakia elokuun lopulla ja ollaan nyt sitten opiskeltu vähän niitäkin asioita. Täytyy sanoa, että tänä päivänä keliakia ei ole "maailmanloppu", ennenvanhaan ei olisi taitanut kaupasta saada kuin riisikakkuja. Nyt on vaikka mitä tarjolla.


 Syksyyn ja piristykseen siis tämä "rauhaa ja rakkautta"-nauha. Tämä tytön vanhasta helminauhasta, uusin helmin jatkettu avainnauha piristää mua suunnattomasti.  Joo, ei varmaan hygieniaihmiset töissä tykkää, mutta  ihan sama nyt, sanon minä. Tää on mun "rukousnauha" , jota on ihana näprätä. Terapeuttista taas.   Punoin helmet  paperinauhaan, kun Helmimeren myyjä sanoin sen kestävän hyvin.










Eipä muuta tällä kertaa. Olo on vähän pönttö yövuoron jäljiltä. Nukun aina tämän viimeisen yön jlk about 3-4 tuntia, kun en vaan malta. Ja ilta menee sitten vähän tälläin töttöröö.  Mutta -  nyt mulla alkaa 2vk LOMA!!! Jee!

Mukavaa lokakuuta kaikille toivottelee Eliisa


8 kommenttia:

  1. Ihanaa lomaa! Tuollainen pirteä nauha onkin hyvä alku lomalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saara. Menen töihin vasta 1.11 ja sekin koulutuspäivä.

      Poista
  2. Hyvää lomaa! Aivan ihana avainnauha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ninni. Loma on aina mukavaa, vaikka sitten ei olisi mitään erityistä tekemistä tiedossa. Avainnauha on piristänyt töissä ihan oikeasti :)

      Poista
  3. Ihana nauha! Leppoisaaa lomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Peppi, olisi mukvaa ehtiä enemmänkin tekemään tällaisiä pikkuprojekteja. Loma menee lepäillessä.

      Poista
  4. Ihana!!! Ja oikein rentouttavaa lomaa sinulle <3
    t. Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Miia. Mulla on nyt olo, että olen ollut vaikka kuinka kauan lomalla. Illalla vietettiin tytön kanssa äiti-tytär iltaa mm. Kahden viikon päästä vasta , lauantaina yöksi töihin. Koulutuspäivät ei tunnu työltä vaikka aihe on rankka, "kuolevan lapsipotilaan hoito".

      Poista