tiistai 29. lokakuuta 2013

Aarikka - ja kynttilänjalat


Varmaan on tullut selväksi satunnaisellekin kävijälle, että olen puu-ihminen. Jokin kummallinen viehtymys on seurannut jo vuosia. Aarikka on kulkenut elämässäni pitkään. Vuonna 1980-81 oli 17-vuotiaana Paimiossa kansanopistossa nuorisotyö- ja luovantoiminnan linjalla. Yhtenä tehtävänä oli pitää esitelmä suomalaisesta käsityöyrittäjästä ja minä tietysti Aarikan ihailijana tein Aarikasta. Jaa-a, sieltäkös tämä nappi-addiktiokin juontaa???   No, joka tapauksessa minulla on vieläkin tallella kansio ja esitteet, jotka sain yhdestä Aarikan liikkeestä. Tässä muutama esite.   Kiva katsella näitä, ensi vuosihan on Aarikan 60v juhlavuosi.








Tässä alla minun "aarteeni". Aarikalla on paljon kauniimpiakin ja arvokkaampiakin kynttilänjalkoja, mutta nämä jotenkin vaan kolahtavat minuun.   Vähän ovat kärsineet matkan varrella. Sinisen olen saanut lahjaksi parikymppisenä. 

Nyt myös vähän metsästän näitä lisää. Jos jollakin on tätä mallia kotonaan, turhana tyylin "en voi sietää" - niin täällä olisi yksi joka tosiaan sietää. Olisin valmis kaupoille.






Laita viestiä postaukseen tai emailia eliisa@kolumbus.fi.  


MUKAVAA tiistaita! Täällä näyttää mukava valoisalta tuo keli.

-Eliisa-

1 kommentti: