tiistai 23. heinäkuuta 2013

Huilaillen ja huuhaillen


Heipä hei!

Olen ollut laiskan pulskana blogirintamalla. Pävittäin kyllä käynyt täällä ja lueskelleut muiden blogeja, ja joihinkin kirjoitellutkin.  Mutta - aika laiskana siis.

Kesä on mennyt hiljalleen - ja mun mielestä tuntunut tosi pitkältä. On kivaa pitää lomaa kesäkuussa, koska silloin töihin palattua tuntuu siltä, että kesää on vielä ihan mielettömästi jäljellä. Ja vieläkin tuntuu  siltä, vaikka kaupat pursuavat koulureppuja, kyniä ja penaaleja.

Minä en ole mitään erityistä tehnyt, kun nyt olen töissäkin ollut. Kierrellyt  kirppiksiä, ja nyt vähän jo itseäni olen toppuutellutkin.  Mutta välillä sitä sitten lankeaa, vaikka päättää mitä ;)

Nukeista olen aina tykännyt - ja puusta - ja kun nämä kaksi asiaa yhdistää, niin olen vallan ihastunut näihin puisiin nukkeihin. Olisivatko kenties virolaisia??  Kirppiksillä aina katselen, näkyisikö näille kavereita.





Tässä varsinainen sommitelma :) Valkoinen jaguaari on melkein 26v vanha, mummun lahja vastasyntyneelle esikoiselleni. Schleichin ilves on ostettu sen takia, kun lapsi on  ollut Ilvesläinen - ja löytyy myös ketunpoikanen . Pinokkio oli pakko ostaa kirppikseltä, kun se oli niin ihanan punainen. Olisikohan tämä hammastikkuteline. Minulla on ennestään puinen Pinokkio-päinen viinipullonkorkki, tuliaisena ystävältäni. Ja puinen venäläinen kirkko oli tietysti saatava..... makuuhuoneen alttari senkuin kasvaa.....


Tammelan torilla nuori tyttö myi pois Schleichin eläimiään. Hän kertoi, että oli aika luopua niistä, kun ratsastus oli tällä hetkellä numero 1. Tämä kauris oli kaunis, joten se lähti mukaani.





Ja pitkästä aikaa kangaslankeemus. Hassua tämäkin - en ole oikein koskaan välittänyt keltaisesta ja oranssista, mutta nyt vaan sitä on pakko saada. Aurinkoa elämään.  Rouva myi jotakin jäämistöä todella edulliseen hintaan, joten ostin... Mutta puolustaudun, että paljon jätin ostamatta :)

 




Tämä kangaspala oli ihana. Tuollaiselle palmurannalle olisi ihan mennä tepastelemaan.






Mulla on tänään vapaapäivä. Ajattelin kaunistautua ja lähteä kaupungille katsomaan välillä itsellekin vaatetta. Yleensä ostan vain lapsilleni, eilenkin löytyi kivoja juttuja tytölle alennuksesta ja rohkaistun ostamaan 13v pojallekin farkut, kun olivat hyvässä alessa ja vähän erilaisemmat kun H&M.  HUOH´ ja ne kelpasivat!

Perhe seikkailee Helsingissä ja Linnanmäellä. Olin aikeissa lähteä mukaan, mutta kun tulevat aina niin myöhään, niin omat yöunet jäävät vähiin - aamuvuoro huomenna  ja olen todella vaarallinen lyhyillä unilla. Eli työ on laitettava huvin edelle.

Mukavaa viikkoa kaikille, hellettä luvassa!!!

Eliisa



2 kommenttia:

  1. Ihania juttuja sinä taas kirppistelly. :) Ja ihan hyvä välillä hiukan hengähtää, kyllä sitä taas kerkee koohottaa kun syksy sateineen saapuu... :)

    VastaaPoista
  2. Palmuja ja hellettä, mikäs sen mukavampaa.

    VastaaPoista