keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Pussukka



Ei ihan putkeen mennyt tämä homma. Olen ajat sitten ostanut tuollaisen kukkarolukkokehyksen, ihan sen takia kuin nuo punaiset pallot olivat niin suloiset.  Monen monta kangasta olen pyöritellyt sopivaksi.  Kotona mulla pyörii näitä kangaskirppislöytöjä. Tämäkin päällikangas yksi niistä. Muistaakseni miesten kesäpaita, ja vieläpä ihan taisi olla joku Cant tms. ( Vähän jäi mietityttämään  tuo merkki, että oliko sittenkään - olen siis leikannut paidan kappaleiksi - mutta muistan ostaessani ihmetelleeni tätä merkkiä .)  Olen ollut hyvin ihastunut kankaaseen, kuvitus siinä sellaista 50-60 luvun tyylistä. Biitsiä, surffausta, auringonottoa -aah.








Vuorikankaaksi punaista. En sitten mistään löytänyt tuollaista oranssinpunaista, mikä on pallukoissa, joten tämä sai kelvata.  - Ompelu oli aivan helppoa, mutta eipä tuon kehikon paikoilleen asettaminen ollutkaan sitten ihan yhtä helppoa. Liimaa ja ompelusta kiinnityksessä. Vähän silmään pistää tuo kehikon alaosa, pussukka olisi saanut olla isompi , ettei taitekohta ole kuin tyhjän päällä.

Tuon kehikon pallukat ovat myös aika massiiviset, että kangas olisi voinut olla jotain pörhöisempää tai tukevampaa. Noh, ollaan nyt iloisia, että sain jotain tehtyä, enkä vain pyöriteltyä käsissäni :)

Kesää odotellessa ♥

Mukavia kevätpäiviä toivottelee Eliisa

2 kommenttia:

  1. Nostan hattua sinulle!

    En ole uskaltanut ruveta edes kokeilemaan noita kiinnityssysteemeitä...pelkona juurikin ollut, etten onnistu saamaan noita siististi paikoilleen...

    Tämä sinun pussukka on muuten oikein persoonallinen ja söpö!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minä ajattelin, että tämä malli, missä ommellaan reuna kiinni, olisi helpompi, mutta ei ihan niinkään. Mutta uskon, että näitäkin kun vain riittävästi tekisi, niin eiköhän siinä "mestariksi" kehittyisi :) Säästän tämän muistona ensimmäisestä tekeleestä... mulla kun on noita pienempiäkin kehyksiä odottelemassa.

      Poista