keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Pölyt pois

Ja nyt tämä rentouttava loma on lopuillaan. En todellakaan ole tehnyt mitään erityistä - siis mitään sellaista erityisen tehokasta. Voin sanoa, että olen aina aika puhki ja stressaantunut töistä, joten lomalla haluan ottaa rennosti. Toki kummallisesti siellä takaraivossa alkaa naputtaa "joku", että täytyis tehdä jotain hyödyllistä.

Jostakin aloittaakseni - tuon makuuhuoneen kanssa - päätin alkuun vain pyyhkiä pölyjä. Tyhjensin tavarat ja pistelin niitä takaisin - vähän eri järjestykseen.  Ja samalla mietin, että kyllä tämä tällainen on kuitenkin niin mun juttu. Tarvitsisin ehdottomasti itselleni oman pienen huoneen, johon voin laittaa kaikki nämä kummajaiseni, ihastukseni.  Jos tyhjennän tavarani piiloon, on kuin jotain itseäni olisi hukassa. No joo, voisin minä ne nurkassa olevat laatikot kyllä hävittää.....






Tämäkin oli tehtävä. Bilteman tikkusista puulaatikkoon seinä, vähän sellainen reikäinen. Ja kun nuo sarjakuvahahmot vaan on niin mun juttuni. Huom. Bilteman tikut ovat kyllä hyviä, suorat ja siistit voi käyttää esim. nukkekotijuttuihin ja sitten seassa olevat vänkyrät löytävät myös paikkansa. (Nukkekotini mummulan ullakon seinä oli Bilteman "raakalaudoista")




Puupurnukat - niistä en myöskään luovu.  Vähän harmittaa se yksi visakoivuinen pieni purnukka, joka jäi kirppikselle, kun iski nuukuus....



Tämän kellon olen joskus ostanut kirppikseltä. Olen siitä pari kertaa olen ajatellut luopua, mutta en mä siitäkään luovu. - Kyllä tämä tekee tiukkaa ;)


No, jokatapauksessa.   Näitä tavaroita pyöritellessä totesin, että mä olen niin "Homespun". 




 Ja  jotta selviäisin kaikesta vähemmällä stressillä ja päänsärylllä, opettelen "hengähdyshetkiä".  Voi miten kiva kirja tämä onkaan! Kuten edellinenkin. On tämä elämä sentään niin kivaa!


Mukavia elämän päiviä kaikille!!

toivottelee Eliisa

6 kommenttia:

  1. Vähänkö ilahduin noista edellisen postin
    kuvista :) On se vaan kiva saada todisteita siitä, että on muitakin hamsterimakkareita kuin vain mun omani.

    Mä keräilen kaikkea pikkusälää, tuollaista isoa (kirjasin)lokerikkoa niille tartteisin. Pitävät vaan ryökäleet kirpuilla niillä turhan kovia hintoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy myöntää, että minuakin lohduttaa, että on muitakin. Silti toivon, että löytäisin se kultaisen keskitien kaiken tavaran keskellä.

      TUo lokerikko on aarre. Itseasiassa olen löytänyt sen ent. kerrostaloasunnon roskiksen vierestä vuosia sitten!( Koko talo meni remonttiin ja ihmiset hävittivät paljon tavaroitaan) Mulla on toinen pienempi, jonka olen saanut ilmaiseksi entiseltä kirjapainon mieheltä. Ovat tosiaan aika hinnoissa ja harva näistä malttaa edes luopua.

      Poista
  2. Ihania aarteita sulla! Ja tuo lokerikko on hieno.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Erja. Eikös se ole niin, että toisen roska on toiselle aarre ;)

      Poista
  3. Hauska tuo lokerikko - tykkään! Ja jos sinulla on laatikoita nurkissa, niin täällä tällä hetkellä pari jätesäkkiä kankaita työhuoneessa. En osaa päättää vienkö ne kierrätykseen vai tarvitsenko itse...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tämä oli ihana, pari jätesäkkiä kankaita. Tuo päättämättömyys vaivaa täälläkin, kun noita kivoja kankaita on niin paljon ja kyllä niistä joskus keksii jotain tehdä, keksiihän? ....

      Poista