maanantai 28. tammikuuta 2013

Jukrat sentään....

Kolme yövuoroa ohitse ja lähdin tyttöä leffaan viemään ja samalla ruokaostoksille ja mitäs sieltä löytyikään... Pitkästä aikaa jokin astia herätti viehätystä ja innostusta.  

ARABIAN uusi Piilopaikka-sarja. Miten ovatkin saaneet Arctica-perussarjasta niin ihanan  kuvalla.  Tässä  Iittalan sivun kuvassa sarjan ruokailuvati, muut mallit löytyvät Iittalan verkkokaupasta



Heti tuli olo, että tuon ostaisin ja tuon, ja tuon.  (Hah, ja just viikonlopun aikana mietin, että ei yhtään uutta astiaa kotiin, ei olisi edes rahaakaan) Mutta, kun kerran miehellä on se Arctica- kahviastiasto, voisiko sittenkin ostaa  ruokailusarjaan molempia. Minähän olen ollut liki koko ikäni muilta saatujen (+ perintöjen) astioiden varassa. Villeroy & Boch inManoir-sarjasta mulla on 6 ruokalautasta ja kahvikupit... Piti joskus alkaa kerätä itselleen sitä.... Taisi sekin hyytyä rahan puutteeseen :)


Mutta jotenkin mukavat astiat!!

Nyt saunaa lämmittämään. Hienosti jaksoin yövuorot, mutta en mä silti niistä tykkää, pah.

T. Eliisa



6 kommenttia:

  1. Onkin hienoja, kyllä... vaan minun kuivalle kukkarolle vähän liian arvokkaita..... ;O)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Saga, ei mullakaan sitä rahaa liiemmin ole. Elämiseen ja asumiseen menee. Joskus vaan miettii, että kun kuitenkin aina johonkin turhaankin sitä työssäkäyvällä menee, voisi ihan satsata johonkin järkeväänkin. KOhtuudella. Onhan noissa kyllä aika isot hinnat.

      Poista
  2. Minulla on sinulle haaste blogissani ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ninni, yritän ehtiä tekemään :)

      Poista
  3. Voi Eliisa, mä ihailin noita iha samoja! Tahtoo... Tahtoo myös rahaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä Jeepu. Mulla on onneksi ensitunnelma laantunut, eli kun saa välimatkaa ja ehtii ajatella, niin toteaa, etten mä nyt niitä edes tarvi :) Kauniita ovat kyllä vieläkin.

      Raha, niinpä. Ainakin itsestä tuntuu että aina on jotain menoja ja ainakin nuo lasten harrastukset maksavat. Syksy oli meille "kevyempää", kun tyttö lopetti kesällä telinevoimistelun. NYt sitten halusi palata sinne, ja äiti laski jo valmiiksi, paljonko pitää laittaa palkasta sivuun niitä maksuja varten... Uutta kisapuku en aio ostaa, maksaa ihan hunajaa. Itselleni ostan harvoin mitään vaatetta , taitaa mulla eniten mennä rahaa just lapsiin. Mutta lottovoitto olis poikaa, muta lottoankin vain n. 5 krt vuodessa :)

      Poista