maanantai 1. lokakuuta 2012

Ostolakosta ei jälkeäkään....

Pieni maanantai-postaus....   Harmaata, harmaata ja pimeetä on ja valokuvia muutamasta valmiista tekeleestä on turha yrittää ottaa. Lauantaina kävin postissa hakemassa pienen paketin...

IINU ja Iinun -kauppa oli mulle sellainen ainainen ispiraation lähde. Olen ostanut tämän blogin aikana aika monta metriä kangasta sieltä. Ja kun  vielä oli tarjolla kankaita, en voinut olla ostamatta. Kyllä mä näistä kaikista niin tykkään. Osa ( pallot, raita ja kukkaset ) ovat Amy Butlerin, karhut todella suloisia (" Bears in a line, David Walker) ja "lumihiutale"-kangas on myös niin kaunista. ( Dena Fishbeinin "Jada") 



Ja kun mulla on ne tytön koulun joulumyyjäiset mielessä, ostin vielä Iinulta laadukasta punavalkoista ruutukangasta. Ei muuta kuin kasan päälle.... Kyllä näitten pitäisi nyt riittää , eikö niin?! 
 



Mä olen askarrellut minatyyripuutarhaakin... On ollut mukavaa pitkästä aikaa tehdä minijuttuja. Ja huomaan, että kaikista tärkeintä on se, että on vaan uskollinen omille jutuilleen, siis jos oma maku on vähän kummallinen toisten mielestä, niin so what! Antaa palaa vaan....  

Aika hurja työviikko edessä... Seuraavat vapaat ensi viikon maanataina. Mukavaa viikkoa kaikille!

Eliisa

2 kommenttia:

  1. Kankaita minunkin makuuni :). Amy Butler on myös minun suosikkini. Ihania kuoseja.

    Reipasta työviikkoa Sinulle :)

    VastaaPoista