keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Oma laatikko

Taas kiireellä.... Joten älkää hermostuko kirjoitusvirheistä...

Löysin tämän puulaatikon kirppiksellä kahdella eurolla. Tiedä mitä tämä on sisältänyt. Sisältä kumminkin aika raakalautaa, päältä siisti, mutta kulunut.

Ja kun tämä yksi mekkokuva on mua pitkään houkuttanut jotain tekemään, niin ajattelin että laatikon kannessa se olisi kiva.  Decoupage-lakalla sitten vaan hommiin. Tässäkin meinasi usko loppua kesken.  Tuntui, että kuva ei liimaantunut millään, paksua paperia kun on. Ei muuta kuin paljon lakkaa vaan. (Yöllä näin painajaista, että kuva oli irronnut kannen päältä isoina kovina liuskoina ;)








Olen tosi tyytyväinen laatikkoon. Mietin, että sivelen pinnan vielä mehiläisvahalla ja sisälle voisi jotenkin kehitellä "vuoren". Jotain iloisen väristä känkasta ehkä.   Sitten mä laitan mun kaikki pienet kivat juttuni sinne sisälle :)

Voih, nämä askartelut sitten piristää ja jaksaa taas mennä töihin. Oma työ kun on välillä aikas stressaavaa.

Mukavia lokakuun päiviä kaikille t. Eliisa ♥


4 kommenttia:

  1. Oi kuinka ihana siitä tuli, vau.
    Multa on jäänyt monta postausta väliin kun olin lomalla ja kuntolomalla... En ole ehtinyt roikkua netissä juuri mitään (hyvä vaan välillä), ajastus on joskus ihan hyvä postauksiin...

    Noi on ihan huippuja kankaita tuossa ed. postauksessa ja mineilemäänkin olet ehtinyt. Musta tuntuu, että kaikki mun rakkaimmat harrastukset on jotenkin jäissä tällä hetkellä. Paitsi sienestys, heh. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun ehdit Minna vierailulle. On vaan hyvä, ettei ehdi roikkua netissä. Sienestys on oikein hyvää terapiaa. Aika aikaansa kutakin. Mulle toi mini-innostus tuli taas yhtäkkiä, mutta ei tietysti enää sellaisena intohimona kuin alkuun.

      Poista
  2. Vau, miten kiva laatikko. Hauskaa, miten omat projektit tulevat uniinkin. Minä jään usein miettimään jotain ongelmaa. Ratkaisen se sitten yöllä nukkuessani. Kätevää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ninni. Tuo onkin hyvä keino ratkaista asioita. Auttaisiko se, että illalla nukkumaan mennessä miettii ongelman ja päättää, että aamulla on vastaus siihen :) No, uni on tosi tärkeää ilman ratkaisujakin. Jaksaa virkeänä ratkoa ongelmia!

      Poista