torstai 20. syyskuuta 2012

Laatikosto



Voi kun nuo työkiireet ja lapsiperheen arki ruokakauppareissuineen vie tätä bloggaamisaikaa....  Tänään yksi ruhtinaallinen vapaa ja olen pessyt aamun pyykkiä ja käynyt ostamassa viikonlopuksi ruokaa... Sitten hätäiseen nämä kuvat, joten eivät ole kovin laadukkaita. 

Mulla on vaan ostettuna tällaiset laatikostot, muistaakseni jo keväällä Ideaparkin Sinellistä 40% alesta. Kivat vaikka mihin, napeille, teepusseille, pitseille jne.  Laatikostot ovat ihan käsittelemättömiä. Otin toisen käyttöön ja vetelin pintaan mehiläisvahaa.




Omasta lähikauppakeskuksen kirjakaupasta ostin - joskus - irtopaperiarkkeja. Vähän tällaisia vanhahkon tyylisiä. Ne sitten näyttivätkin kivoilta tuon laatikon pohjalla. Liimausta vailla kyllä vielä ovat....


Teipit näyttävät hauskoilta myös laatikossa. Hmn.... teippejä tekisi mieli kyllä ostaa lisää ....



Nämä ovat kyllä niin mun värejäni :)



Mukavaa loppuviikkoa kaikille. Minä vietän yöni valkoisessa talossa.

Eliisa ♥

6 kommenttia:

  1. Ihana kuulla mitä olet puuhastellut :)

    Ja mukava nähdä, että teippi-kuume vaivaa muitakin kuin minua. Taas todella kiva idea. Pitäisi vaan saada samanlainen laatikosto.

    Minä matkustan huomenna kosmetiikkatesti-blogini kanssa tutustumaan yhteen yritykseen Helsingissä, saa nähdä mitä siitä seuraa :)

    VastaaPoista
  2. Joo,kaikkea pientä puuhastelua :)

    Vau, odotan innolla sun Helsingin kuulumisia. Mä lankean aina sun postausten jälkeen kaikkeen kivaan :)

    VastaaPoista
  3. Laatikot ja lokerikot on aina paikallaan, varsinkin kun ne ottaa heti kunnolla johonkin käyttötarkoitukseen ja pitää kamppeet siellä! Plussaa vielä jos näyttää hyvältä ja tämä näyttää! Odotan innolla lisäinfoa siitä mitä teipeillä tekee, itse olen onnistunut välttymään vielä toistaiseksi siltä innolta. Pinnan alla kauitenkin kytee... :O)
    Ps. leikkasin omista kulahtaneista (harmaista) sukkiksista lahkeet kyynärvarsiin saakka puettavaksi juoksutamineiden alle. Mukavaa ja lämmittävää mutta melko epäesteettistä, napit yms koristukset jäivät laittamatta. No, estetiikka ja mun urheilusuoritukset ei kohtaa muutenkaan ja edelleen aion kokeilla päivänvaloa kestävien ranteidenlämmittimien tekoa!

    VastaaPoista
  4. Kiitos Virpi piristävästä kommentista.

    Estetiikasta viis, lämpö ja käyttömukavuus on tärkein. Nyt on kyllä maailma niin kauniita lankoja täynnä, että suit sait sukkelaan neuloisi itselleen kauniit lämmittimet. Ja mikä parasta, tänä päivänä on vielä niin ihanasti sallittua se käsintekemisen näkyminen. Toki pitää huolehtia, ettei loppumetreillä huomaa, että yksi silmukka on karannut matkan aikana :)

    VastaaPoista
  5. Kylläpä näyttää hienolta sun teippi-lokerikko! Ja mäkin haluun kuvioteippejä. Muutama hassu rulla mulla on, mut kyl pitää lähtee kaupoille katteleen... :) Mä mietin tota samanlaista "taustaseinän tapetointi erilaisilla koristepapereilla"-juttua ku haluisin toteuttaa sen kirjahyllyyn, mut eip meillä nyt ole sellasta hyllyä. Mut ehkäpä josku johonki. Pitää vaa pitää mielessä ettei unohda!

    VastaaPoista
  6. Niiin, maailma on täynnä kaikenmaailman juttuja, käsillä tekemiseen. Mitähän vielä tuleekaan. - Olen myös miettinyt, että näyttäiskö tuo meidän tylsä Askon Omega-hylly paremmalta, jos taustaseinää vähän tapetoisi... En ole uskaltanut vielä ryhtyä hommaan.

    VastaaPoista