tiistai 3. heinäkuuta 2012

Lomailua


Voi miten täällä laiskottaa.... Loma on kyllä niin paikallaan.  Keväisen viemäri- ja patteriremontin jlk. odottelimme vielä ulko-oven ja terassioven vaihtoa. Ne tehtiin tänään. Mikä autuus, että nyt ei ole mitään remonttia hetkeen tiedossa.   - Hullua "valittaa", minä en ole kuitenkaan joutunut tekemään kuin vain odottamaan ja olemaan passissa työmiehiä varten :)

Istuimme sitten tyytyn kanssa takapihan terassilla ... huh, että tuo meidän takapiha on kuuma!! No, tästäkään ei saisi valittaa, mutta toden totta, liika kuumuus on aina liikaa!




Tässä kuvassa mun päivän uurastusta. Tyytyn kanssa kynsien lakkailua...Ostin Essie-kynsilakkaa (mainoksen orja ;) Upeita värisävyjä oli, ja hienosti levittäytyi kynnelle. Ja kuivui hyvin! Ihanaa, että saa antaa kynsien kasvaa ja lakata ne värillä! 

Kirpputorikierroksia olen jo ehtinyt tehdä, vanhoja kankaita olen ostellut 0,50-1e hintaan, sänkyyn on tulossa ne patjat.... Löysin ohuen virkatun liinankin, joka istuu just tuon sängyn päälle peitoksi. Tuollakin hintaa vain 1 e.

Ja kahvittelua uudesta mukista. Löysin Terhi Mickellsonin pupu-mukeja 2 kpl, 3e/ kpl. Ihan olen näistä onnellinen ♥

Oikein mukavan aurinkoista heinäkuun viikkoa kaikille!

- Eliisa -

3 kommenttia:

  1. Kyllä remonttia tosiaan on nyt riittänyt! Mutta onneksi nyt saadaan nämä ovetkin vielä pois, niin sitten saa rauhassa oleilla vaan :) Ihania sun kirpparilöydöt taas!

    VastaaPoista
  2. Voi mitä löytöjä olet tehnyt, pupu ukit ovat olleet käytännössä ilmaisia. Ja niin ihania! Minäkin olen Essie-mainoksen uhri. Sitähän käyttää Williamin Katekin! :O)Ihania kesäpäiviä!

    VastaaPoista
  3. Kivoja löytöjä. Pupumukit ovat ihania, hyvänmielen mukeja. Minulla on ilo omistaa 3 pupua ja 1 kissa muki.

    Täytyy kokeilla tuota Essie kynsiläkkaa myös :)

    VastaaPoista