tiistai 29. toukokuuta 2012

Shoppailua

Päivitän nyt vähän tätä blogiakin... että edes kaksi postausta toukokuussa.  Kiirettä pitää. Se pirkaleen koivu kukki ja kukki, meillä poika yski ja yski, kunnes tajusin viedä sen lääkäriin ja hakea käsikauppaa paremmat lääkkeet. Sitten tytön jalka.... ( " Suutarin lapsilla ei ole kenkiä") ...  Vihdoin veimme tytön lääkäriin, ja jalassa oli kuin olikin jalkapöydän murtuma... Eli kisoja on jäänyt väliin ja kevätjuhlan esiintyminenkin jää väliin. 

Tänään sitten vihdoin ja viimein kahden päivän vapaaputkessa. (Viime ajat mulla on ollut aina vain yhden päivän vapaita, ja ne on kyllä tosi tylsiä.)  Kaupungille lähdin pitkästä aikaa, ajatuksena ostaa vaatetta sunnuntain kastejuhlaan. Kaapista löytyi kuitenkin ihan käyttämätön asu, joten ei kun käyttämään ne "vaaterahat" johonkin kivempaan - eli kaikkeen turhaan ;)

Poikkesin Villa Harmoniessa. Siellä Satu myi uusia tuotteita ja vanhoja alennuksella. Tämä Bungalow-laatikko oli kyllä niin ihana, että oli ihan pakko ostaa. Ja mun mielestä nuo Mollie Makes-lehdet ovat juuri sopivia laatikon sisälle. Heh, hyvä perustelu, jos mies ihmettelee TAAS uutta laatikkoa...




Ja kun tuo PUU niin kutsuu mua, niin pakkohan nämäkin oli ostaa. Rullanjämiä. Jotenkin niin söpöjä.


Kävin minä Nukkelassakin ihailemassa nukkeja. Nukkeja ei tällä kertaa mukaan  - onneksi - lähtenyt, mutta tämä  rautasänky oli PAKKO saada mukaan. Mulla on visio, että teen siihen paljon patjoja ja sitten tietysti prinsessan.... Niinkuin olen nähnyt muidenkin tekevän ;)



Takapihan remontti jatkuu hissukseen. Ei vielä julkaista kuvia, mutta hienon  kiviterassin mies mulle teki. Pitäisi pari terassiseinää hakea jostakin kaupasta tai naputella itse.  Oli kyllä niin ihanat ilmat viimeviikolla, että takapihalla oli olo kuin olisi ollut ulkomailla.  Kuvassa kuitenkin mun pelargoniat. Ne on nyt niin kauniit.


Eipä muuta erikoista. Viikonloppuna koulut päättyvät. Tuntuu hurjalta, että nää mun "vauvat" menevät syksyllä viidennelle ja kuudennelle. Ihan auttamattomasti -  mulla on talossa pian  kaksi teiniä.  No, onneksi saan sunnuntaina ihastella näitä pojan lapsia. Pienin , Adelia on nyt kuukauden ikänen ja hänella siis suuri kastejuhla. Lupasin leipoa tarjottavaa, joten siinä menee loppuvapaat.

Oikein mukavaa viikkoa kaikille!

Eliisa ♥



8 kommenttia:

  1. Hei, sinulla on kiva blogi. Taidan liittyä sen lukijaksi. Kurkkaa myös minun blogini

    http://mintunhelminauha.blogspot.com/

    Villa Harmonie.. Taidan käväistä siellä huomenna. Minua viehättää myös noi Bungalow laatikot :)
    Niin söpöjä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Ninni vierailustasi. Olen ollut taas töissä, etten ole ehtinyt edes tähän kommentoida. Tulen pian vierailulle ;)

    VastaaPoista
  3. Voi kun oot tehnyt kivoja ostoksia!
    Tuo rautasänkykin...

    Ja onnea mummolle...nautihan kastejuhlasta. Adelia on hyvin kaunis nimi!

    VastaaPoista
  4. Kiits Iinu. Tuo rautasänky oli minunkin mielestä ihana... heh, eikä oikein kyllä edes mahtuis meille mihinkään :)

    Ja kiitokset onnitteluista. Adelia on minunkin mielestä kaunis nimi, ja tyttökin tosi suloinen.

    VastaaPoista
  5. Ihana tuo sänky! p.s mun blogin osoite on muuttunut ja löytyy tätä nykyä osoitteesta http://siirinvakerrysnurkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ihania, ihania juttuja sinulla täällä

    VastaaPoista
  7. Kaikkea kivaa olet löytänyt! Ymmärrän hyvin noiden yhden päivän vapaiden lyhyyden. Kävin kahden vuoden ajan työnantajan määräämää kurssia, joka vei perjantai-illan ja puolet lauantaista. Kahden päivän vapaa rentouttaa jo ihan toisella tavalla.

    VastaaPoista
  8. Siiri, Saga ja Saara, kiitos käynnistä ja kommentoinnista. Tää käy niin hitaalla tää blogini ;) Lomaa odotellessa... vai onkohan sitä yhtä kiireinen silloinkin???

    VastaaPoista