lauantai 17. maaliskuuta 2012

Messuilla

Hei taas pitkästä aikaa.  Aikamoinen työputki oli... olin  loppuvaiheessa pipo aika kireellä, harmi työtovereille.  Itse en ollut tällaista listaa suunnitellut, vaan listantekijä. Ymmärrykseni kyllä hänellekin, aikamoinen työ tehdä 140 hoitajlle listoja...

Mutta hei, selvisin siitä ;)   Ja sittenhän sitä voi lähteä rentoutumaan Messuille.... Tampere-talon Taikasormi-Messut olivat supistuneet aika pieniksi. Mutta kyllähän minä sieltä löysin kaikkea tarpeellista (muka). Otin tytön kaveriksi ja kivaa oli. Päivitän nyt näitä juttuja tähän :

PEZ.... On tää ja. Yritän välttää näiden ostamista, mutta kun näin nämä kolme ystävystä, tuli heti mieleen, että Miehen on pakko saada nämä. Mitkä klyyvarit :)




Nukkekoti ja Lelu   + ( Marian Väinölä)- on mulle tärkä juttu.  Ja Maria ja Esa oli jostain hommannut tällaisia - mikä näiden oikea nimi nyt onkaan???  ...dementia....Joka tapauksessa ostin heti 4 kpl, ajattelin, että ovat hyviä kirjontataulun kehyksinäkin. 1,50e / kpl.


Nauhoja, nauhoja..... näitä mulla ei ollutkaan....


Tämä oli mulle löytö!  Raili Myntin kirja, jossa oli vielä (tietysti) kaavat mukana. Ilman niitä en olisi kyllä edes ostanut. 8 e ei ollut paha hinta.


LittlePetshops...   Nämä oli ihan pakko saada..... En selitä enempää.


TEIPPITARHA....  teippejä tietysti, ihan perusvärejä - ja Fimot Marian ja Esan liikkeestä. Ihania värejä.


Nukkekoti - GEPETTOn uutuus. Ainakin minulle. Pieni ihana koottava taloa, jonka voi maalta akryyliväreillä. Myytävänä oli myös seinään kiinnitettävä korkeampi versio. 


Nämä kirjaimet ja palaset tuli kaupanpäällisinä - niistähän voi vaikka mitä askarrella....


Ja tämä oli oikein retkahdus, mokkainen lippis. TYKKÄÄN!  Se on ihan mulle, mutta tyttö on kauniimpi malli :)  


Tämmöistä lyhyesti. Huomenna Turku kutsuu, tytön kevään ensimmäiset telinevoikkakisat. Neiti väsähti syksyllä kovaa treeniin (6xvk) ja halusi vaihtaa ryhmää ja  jatkaa nyt hieman kevyemmällä tahdilla (4x vk) Saas nähdä miten kisat sujuvat, kun tosiaan väliin jää monia treenejä. Intoa riittää vielä kyllä. 

Mukavaa viikonloppua kaikille ♥

Toivottelee käsityöshoppailuaddikti  Eliisa



5 kommenttia:

  1. Mahtavia löytöjä! Ihmisellähän ei todistetusti voi koskaan olla liikaa nauhoja nyssykkävarastoissaan. Ja nuo Pezit on aivan ihania - en ois kyllä itsekään voinut vastustaa. :) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, löytöjä tosiaan ;) Yritän muka tosissani välttää näitä kaikenmaailman hankintoja, ja sitten vaan annan taas mennä. Välillä mietin, että saisin helposti 100e kuussa säästöön jotain järkevämpää , isompaa hankintaa varten, mutta ei. Tämä mamma vaan ostaa kaikenmaailman Pezejä ja Petshopeja...

      Poista
  2. Olet kyllä melkoisesti shoppaillut... ;O)
    Se on kyllä mukava rentoutumiskeino, tunnustan.
    Itse kutsun noita kehikoita ihan vaan kirjontakehikoksi... Enpä ole koskaan ajatellut, että niillä on joku virallisempikin nimi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just Saga, todella mukava rentoutumismuoto. Noi kehikot olivat mun mielestä kivat. On mulla kotona sellaisia parempi laatuisia kolme kappaletta, ihan oikeeseen kirjontakäyttöön. Nämä on sellaisia vähän "karheampia", mutta tosi sopivia just esim. jonkun käsityön kehykseksi... mitä mä nyt olen jossain netissä nähny ;)

      Poista
  3. Tuo Gepetton nukkekoti onkin mulle ihan uutta. Firmasta olen joskus kuullut, mutta tarkempi tutustuminen on jäänyt. Täytyypä kysellä, jos alkaisi vihdoinkin omaa nukkekotia rakentaa!

    VastaaPoista