maanantai 26. maaliskuuta 2012

Maalailua

Eilinen päivä meni rentoillessa... Mies ja poika lähtivät pilkkikisoihin, tyttö oli Kuortaneella voimisteluleirilla ja minä päätin pysyä kotona ja siivoilla (kyllä, siivoilla :)  Olin 9 tuntia yksin, ilma oli mitä upein ja minä tyttö olin koko päivän kotona - sisällä!!  Keksin alkaa värittämään tuota pientä nukkekotia. Löysin vanhoja värejä, aika hurjanlaisiakin. Ja ei kun tuulemaan....

Talon osat ovat vielä liimaamatta. Mutta pysyy aika kivasti kasassa näinkin. Ovesta puuttuu myös saranat, koska haluaisin siihen oikeat saranat, paukkauksessa oli sellaiset kangaspalaset saranointia varten.

Violettia siis... Ja ikkunat aion luultavimmin jättäää maalaamatta - tai sitten jollakin hyvin samaa sävyä olevalla värillä.




Yläkerta on iloisen turkoosinvihreä. Kuin etelän meri. Lattiaan piirsin laudat ronskisti lyijykynällä...


Alakerta on tarkoituksella tällainen kellanvihreä. Luonnossa kyllä onnistuneemman värinen.


Ja kukas se on käynyt  Kinder-ostoksilla...... Minäpä minä.  Tämä talo olisi just sopiva Barbapapa-perheelle,


Kukas sieltä kurkkii??



Mä taidan olla auttamattoman lapsellinen :)  Mä vaan niin tykkään tällaisesta tekemisesta. Olisihan tämän talon voinut sisustaa/ värittää  hieman tyylikkämminkin, mutta ehkä nyt on vaan niin, että pääkoppa tarvii väriä.

Maanantaiterveisin  Eliisa ♥ (ps. joka sai kun saikin hieman siivottuakin )

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana talo ja upeat värit! :)
    Juuri pyörittelin yhdellä kirpparilla isoa pussia nukkis-huonekaluja, mutta jätin ostamatta kun hintaa oli liikaa mielestäni...

    Mua kyllä ihan tosissaan issuttaa kun sun postaukset ei aina päivity mun blogini lukulistalle, höh. Taas on jäänyt väliin kaksi edellistä.

    En ehtinyt taikasormimessuille, pojan leikkaus oli kolme viikkoa sitten ja se on ollut toipilaana meillä "hoidossa".
    Tuo kuvassa näkyvä lakki on ihan sun näköinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna! Kyllä mulla tuo nukkekoteilu on niin ja näin. Enkä enää maksais mistään mitään, ihan ilmaista pitäis olla nukkekotitavarat :)

      Onko sulla iso blogiluettelo? Jos nopsaan vauhtiin päivyttyy toi sivu, niin ei niitä kaikkia huomaa.

      Pojalle vointeja, kelpaa sen olla äitin hoidossa!

      Poista
  2. Kivat värit olet valinnut nukkekotiin!

    VastaaPoista
  3. Kiitos Riittallekin. Tulen vierailulle blogiisi, kun sain taas yhden työputken hoidettua :)

    VastaaPoista