keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Sä oot silkkii....

Is anybody there.... Onks ketään muuta hassua, joka vaan näpräilis lankoja, kankaita, pitsejä???

Mä mietin yhtä purkkiani, et mitä siellä mahtaa olla... Ja siellä oli nää mun kirppikseltä ostetut langat. Ne on niin ihanii....



En oikeastaan tiedä, mikä väri olis ihanin... kaikki tuntuu hyvältä.




Osa on silkkilankoja, osa puuvillaa, osa vähän paksumpaa, osa ohuempaa...




Kokeilin virkata 0.6 koukulla. Ruusua tietysti, kun mulla on joku kumma ruusuvimma. Niistä myöhemmin...

On nämä vaan niin ihania, vaikka sitten vain purkissa katseltavana.

Eliisa

2 kommenttia:

  1. Ihana värikavalkaadi! Multa löytyy kankaita, nappeja, ristipistoja(tekemättömiä), muliinilankoja, lankoja, maaleja, siveltimiä... Niitä välillä vaan katselen, ihastelen ja suunnittelen..

    VastaaPoista
  2. Kiitos Helena, että ilmoittauduit ;) Mä kyllä joskus mietin, että jos kuolla kupsahtat, mies hukkuis näihin mun tarvikkeisiin... pitäis oikein testamentti tehdä näille :) Toki lapset vois joskus niitä tarvita - tai sitten ei. Ja mun ei tarvis mennä käsityökauppaan vuoteen, niin saisin tehtyä joka viikko monta juttua - siis jos myös tekis, eikä vaan haaveilis ja suunnittelis ;)

    VastaaPoista