keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Lankeemus - jälleen kerran

Joo-o, olen vähän kuin alkoholisti. Päätän, etten ota (osta) ja kun otan ( ostan), otan (ostan) kunnolla. Ja sitten on vähän kuin morkkis.   Olen minä näistä teipeistä ennenkin kuullut, mutta kun sitten kävin *itKuPiLLi*:n sivuilla, niin enköhän sitten langennut. En ihan heti, vaan seuraavana päivänä. Sama kait se minä hetkenä...

Uskomaton teho kuitenkin blogeilla, joissa on hyvät ja inspriroivat kuvat.  Mainosmiehet ovat tämän jo todenneetkin. Noh, minä mainostan lisää. TEIPPITARHA:sta nämä ostin ja ovat vaan niin ihania. - Ja nyt kun linkitin tän, huomasin että sinne on tullu uusia.... Nyt hengitän syvään ja katson muualle.






Ja sitten joku kysyy, että mitäs Eliisa meinaat näistä tehdä?  Jaa-a. En ole vielä ihan niin pitkälle päässyt. Eiköhän nekin paikkansa löydä.

Tänään on ollut kyllä mitä ihanin päivä. Säästyin urheilulta!! Mies lähti reippaasti hiihtämään, minä "hiihdin" kaupungille. Sokoksella oli Cliniquen kasvovesi tarjouksessa, ja ihan sitä varten....  Kyllä mä kiertelin ihan kunnon lenkin edestä. Radiokirppiksellä ei onneksi ollut mitään - muuta kuin paljon väkeä ja tavarat sikin sokin.  Joten pääsin ajoissa kotiin.

Huomenna pitkä päivä töissä. Täytyy sanoa, että olen ihan oikeasti rentoutunut. Ei ole tarvinnut herätä kellon soittoon ja ei ole tarvinnut kysellä saksan tai englannin sanoja lapsilta.  Perjantaina vielä aamuvuoro, ja sitten saan viettää vapaata viikonloppua. 

Eliisa ♥



14 kommenttia:

  1. Ihastuttavia teippejä! Voisi sitä Eliisa kuule huonompiinkin asioihin rahansa käyttää. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on Lotte. Ja mä keksin taas yhden asian, mihin en rahaa laita - rahapelit ja veikkaus ;)

      Poista
  2. Tuo on niin tuttua puuhaa., Teippeihin en ( onneksi) vielä ole hurahtanut..... ;O)
    VAikka kyllä nuo ovat upeita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saga, en ole yksin hurahtaneisuuteni kanssa :)

      Poista
  3. lol, mua nyt kyllä naurattaa! Kiva, etten ole ainut "juoppohullu".;D

    Ai niin, mun blogilla on sulle jotain. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, hullu mikä hullu ;) Kiitos sulle vaan teippipostauksesta. Yhteen korttiin meni jo muutama pala.

      Poista
    2. Ja kiitos sinulle "haasteesta". Pitää oikein miettiä vapailla asioita. Sinä olet ainakin yksi, joka saa mut hyvälle mielelle :)

      Poista
  4. Mä oon monasti kattellu kaikkia ihania teippejä, mutta jättäny ostamatta just siitä syystä, että en tiedä, mitä mä niillä tekisin. :D Mut ihania teippejä oot kyl löytänyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sannu, mulla on helmet tästä syystä vähissä, koska en oikein voi koruja töissä pitää. Sinähän olet näissä hyvä. Mutta arvaas vaan tekisikö niitäkin mieli :)

      Poista
  5. Tuttua, niin tuttua tuo erinäisten käsityö- / askartelutarvikkeiden hulluus :). Mulla se kohdistuu lähinnä kankaisiin ja niitä onkin yhden pienen kangaskaupallisen verran ... ja silti, jokaikinen kerta kun ompeluinnostus iskee on pakko mennä surffailemaan kangaskauppojen sivuille ja lopulta päädyn tilaamaan huomattavasti enemmän uusia kankaita mitä saan ompeluinnostukseni aikana tekemiini töihin kulutettua .. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heilinä, niinpä. Nuo kankaat ovat kyllä niin valtava "pahe". Olen just samanlainen, että en ikinä ehdi tekemään niin paljon, mitä suhteessa uusia kankaita tulee kauppoihin ja kaupasta mun kaappiin. Ja kun noissa kangaslakoissakin retkahdan aina :)

      Poista
  6. Ymmärrän sua oikein hyvin... Tuollaisiin teippeihin en ennen ollutkaan törmännyt, kiitos että valistit sellaisten olemassaolosta! Noitahan voisi käyttää hyvin esim. kortteihin, vihkojen kansiin tai miksei pahvisten laatikoiden koristamiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saara, kiva että valistus menee eteenpäin. Sultakin saan monesti vinkkejä, hyvä niin. Meidän pitäiskin perustaa joku käsityökerho tänne kotinurkille .)

      Poista
  7. Tuohon samaan "mainontaan" minäkin olen langennut ;) Useasti, ja juuri nuo teippi-ihanuudet on yksi lankeemisen kohde.

    Uutuuksia vai? Täytyypä käydä katsomassa...

    VastaaPoista