keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Lämmitin - vai mikäs se sana on?

Vapaat ohitse. Täällä on näpräilty " ei mitään kauhean tärkeää". Tyttö on flunssassa, koulussa on ollut, mutta sitten jumpat on täytyny jättää väliin. Olen aamupäivällä yrittänyt saada muka kauheasti aikaiseksi kun lapset on koulussa, mutta joo...

Kaivoin taas kaikkia lanka- ja kangasvarastoja, ja löyty tää outo( ei oikein minun värini siis ;) lanka, jonka olen muistaakseni ostanut Lidlistä.(Ajatuksena on ollut, että liimailen siitä nukkekotiin mattoa) Ajattelin kokeilla virkata keittiöriepua, mutta kävi niinkuin hiirelle, että ei tullut takkia. Noh,lankaa olisi riittänyt, mutta viitseliäisyyttä ei ;)

Tein sitten tämmöisen mukinlämmittimen. Pakko oli tuo sydän siihen tikkailla kiinni. Ihan söpö mun mielestä. Tällaisia vois tehdä vaikka kuinka, ja vaan mielikuvitus rajana langoille, tyylille jne. Näyttääpäs tuo Teema-muki muuten oudon leveältä kuvassa...



Olipas mukavat vapaat. Vähän tuo joulu nakuttaa takaraivossa, että jotain pitäis jo jouluksi ajatella. Kuinkahan laiska joulun suunnittelija olen kymmenen vuoden päästä? Niin ihanaa kuin kaikki jouluun liittyvä onkin, niin jotenkin olen vähän retuperällä sen kanssa. Pitää oikein istua alas ja miettiä rauhassa, miten sen joulun saa sujumaan niitten työn aamuvuorojen lomassa.

Mutta, huomenna on joulukuu. Täällä lapset odottavat luukun avaamista innoissaan. Mukavaa loppuviikkoa!!

Eliisa ♥

1 kommentti:

  1. Tämä onkin hieno. Olen kaupassa ihaillut sellaisia mukeja, joissa on tuo neulottu lämmitin valmiina mukana.

    VastaaPoista