torstai 1. syyskuuta 2011

Syyskuu!!

Niin se kesä on mennyt! Kaikkea kivaa tehtiin, huilailtin, käytiin kaatosateessa suunnistamassa, uitiin, lenkkeiltiin jne. Suomen maassa pysyttiin, ei mitään superhyperextraa siis. Hyvä kesä, lämmin ja mukava.

Elokuu sairasteltiin , kunnon poskiontelotulehdusta taas ja sitten kävin operaatiossa, jossa noita röörejä vähän availtiin. Olen tavattoman toiveikas, että NYT olen pirteä syksyn... talven... ja kevään. Krooninen tulehdus vie mielettömästi voimia. - Mutta - tämä on kuitenkin aivan mitättömän pieni mure, kun elämässä voi tulla paljon suurempiakin sairauksia.

Me suunnitellaan miehen kanssa yhtä juttua, jos tää sitten olisikn yhtäkkiä ihan oikeesti Mamma Mäkinen... Mulla on aina näitä syksyn projekteja - ensi talven projekti on meidän parisuhde, perhe ja koti. Vähän käsitöitä siinä sivussa :) Ompelukone oli muuten kaapissa koko kesän!!



Tässä kuvassa oleva kipsitaulu on perintö, suloinen sellainen ja sopii mun aatoksiin.

Oikein mukavaa syyskuun alkua kaille t. Eliisa

3 kommenttia:

  1. Kaunista ja pirteää syksyä sinulle Eliisa! Onnea 'Mamma Mäkinen'-projektille. ;)

    VastaaPoista
  2. Ihania suunnitelmia teillä :) Mä tosin luulin, että Mäkinen on sun sukunimi ja se toinen miehesi.

    Kyllä ajattelin eilen sinut nähdessäni, että on se hienoa, että jotkut tekee tärkeää työtä ympäri vuorokauden! Musta ei olisi valvomaan öitä töissä, joten arvostan todella vuorotyöläisiä.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Lotte, samoin sinulle!

    Saara, moni sanoo, ettei mun kannata vaihtaa sukunimeä - onhan tuo oma harvaisempi kuin Se Mäkinen ;) - Niin,ja kyllähän mun työ tärkeää on, ja haasteellista, mielenkiintoista. Täytyy silti myöntää, että päivätyötä minäkin kaipailen. Pysyn hyvin hereillä yöllä, mutta jotenkin nuo toipumiset takaisin rytmiin on aina aika tuskaista. Nauti sinä Saara normaalista rytmistä, se on terveydellekin parasta.

    VastaaPoista