tiistai 7. joulukuuta 2010

Pienen pientä -something little

Toistan taas itseäni - ihan hirveästi puuhaa, kaikenlaista, töitä, myyjäisiä, joulujuttuja. Toisaalta mukavaa, että elämässä tapahtuu.

Tytöllä on koulun myyjäiset, enkä mitään erityistä saanut aikaiseksi. Aika ei yksinkertaisesti riitä. Olen kuitenkin yrittänyt saada vanhoja kankaita pois kaapista ja hyvin on päätös pitänyt, että uusia en osta. Täytyy kyllä tunnustaa, että pari kertaa olen jo tilausta tehnyt, muuta en ole kuitenkaan painanut sitä "valmis"-näppäintä.


HelloKitty-kangasmerkit oli aika saada pois. Oma tytär ei ole HelloKitty-faneja, joten jospa joku tykkäisi. Kankaat on Iinulta ja Peekaasta. Sinisävyisestä pussukasta tuli kiva, kun laitoin punaisen vuorin. Näitä on kiva ommella. Kolme pussukkaa on vielä tekeillä, siis kesken ja ovat enemmänkin omaan käyttöön.



Neulatyynykankaat Iinulta. Niitä ihania ruusuja, joihin aina lankeaisin. Nämä ompelin silkasta ilosta - ei haittaa vaikka eivät menisi kaupaksi, itselläkin on niille käyttöä.

Ompelin "itselleni" tästä pirteästä nauhasta avainnauhan. Myyntiin tämäkin, jos koululla liikkuu joku toinen, joka tykkää näistä iloisista väreistä. Kaulanauha olisi kyllä ihanan raikas mun tumman sinistä työpukua vasten... ;)




Tämä vanha fleece-kangas on ostettu muutama vuosi sitten Nokian Kauppahuoneelta. En ole siitä mitään saanut aikaiseksi - eikä nuo pääkallot taida ollakaan enää niin muodissa, paitsi Ed Hardy-tuotteissa. Ompelin kaksi huivia, pieni pala heijastinnauhaa lisänä. Nämä saisivat jollekin kelvata, omaan kaulaan en viitsi laittaa :)



Mukavaa joulunodotusta kaikille. Joka lumesta ja talvesta tykkää, niin tää keli on aivan mahtavaa. MINÄ tykkään!! Tammikuun lapsi kun oon.


I´ve been busy, busy, busy. Work, work a lot. These little things I made for myself/ for my daughter´s schools christmas bazaar. For myself means, that if nobody wants these, I want :) Well, I´m not so fond of this skull-skarf.

Lovely Christmas-feelings all of you.

3 kommenttia:

  1. Aivan ihania pussukoita ja suprsuloisia neulatyynyjä! Taatusti kelpaavat jollekulle, ainakin minulle kelpaisi... :)

    VastaaPoista
  2. Voi apua kun ovat suloisia. Miten ihmeessä saat niin siistejä, jaksat näpertää ilmeisesti. :)
    Nuo neulatyynyt on niin ihania!

    Ihana kuulla sinustakin, poikkeahan kalenterissa blogissani. Olin oikein tyytyväinen kun tytöt sai puhuttua ympäri siihen kalenteritouhuun. Olen piristynyt tekemään askartelu- ja ompelujuttujakin ainaisien sukkien sijaan. :)

    Mulla on ollut koko syksyn flunssakierre (sama kuin sinulla viime vuonna) ja veto on ollut pois kaikesta tekemisestä.

    Mukavaa joulun aikaa sinulle ja perheellesi.

    VastaaPoista
  3. Ihania! Mulla ihan alkaa kädet syyhyämään, kun odottelen niin aikoja parempia, jolloin ehtisi itsekin tehdä käsitöitä. Ekana taidan silti suunnata kangaskauppaan ja ostella tuollaisia ruusukankaita, vähän ruutua ja raitaa...

    VastaaPoista