tiistai 11. toukokuuta 2010

Keväiset terveiset

Elämä täällä on ollut aika kiireistä. On ollut synttäreitä, kastejuhlia (jee, mulla on pieni kummipoika!!), koulutuspäiviä, ja ihan tavallisiakin työpäiviä ja tietty nuo lasten harrastukset. Harmillisen kiireistä. Toisaalta ainakin työrintamalla on ollut ihan haasteellistakin ja oikein mielenkiintoista.

Käsitöitä en ole tehnyt yhtään. Tähän nyt otin kuvat noista aiemmin virkatuista kukkasista (Ohjeet siitä uusimmasta virolaisesta käsityölehdestä, etusivun tytöllä on kaulassa koru...) ja kankaista, ja napeista ja "pympyräisistä". Kun olen näitä pyöritellyt pitkin kevättä, kesäkassi mielessä. Melkein jo leikkasin kassin kaavan :)

Kun näyttää siltä, ettei tätä aikaa kovin ole tulevinakaan viikkoina....

TOIVOTAN KAIKILLE OIKEIN MUKAVAA LOPPUKEVÄTTÄ JA ERITYISEN ANTOISAA, LÄMMINTA, KIVAA, RIEMUKASTA KESÄÄ!!



7 kommenttia:

  1. Ihanat värit!!!
    Mulla on iskenyt hirveä värinkaipuu ja ompelukone laulaa... Suloiset nuo ympyriäiset. Uusimpaan neuleeseen etin sopivaa ympyriäistä etureunaan. Taidanpa katsastaa tuon lehden. Kiitos vinkistä!

    ja p.s. Onnea kummitätillekin! :)

    VastaaPoista
  2. Minä myös kiinnitin silmäni, noihin ihanan herkullisiin väreihin, kauniita virkkauksia!!

    VastaaPoista
  3. Naminami herkkuvärejä! Niin täydellisen kevättä kuin vaan olla voi. :D

    VastaaPoista
  4. Mukavaa loppukevättä sinullekin, Eliisa! Oikein tulee keväinen ja kesäinen tunnelma noita virkkauksia katsoessa.

    VastaaPoista
  5. Onpa herkulliset värit!

    Ihanaa kesän alkua!!

    VastaaPoista
  6. Kivoja kangaskukkasia, miten teet ne?

    VastaaPoista
  7. Kiitos vaan kaikille kommenteista, sorry että ole ollut passiivinen vastaamaan. Kiire jatkuu ja nyt noi muksut on taas kipeinä. Ainakin itsestä tuntuu siltä, että taas :)

    Tia: Tarkoitatko kangaskukkasilla noita mun "pympyräisiä"? Ne on tehty kaupasta ostetulla jojo-muotilla. Esim. www.peekaa.fi myy niitä. Itseasiassa näitähän voisi itsekin tehdä vaan leikkamalla tasaisen pyöreä kangaspala , harsimalla reunoihin lanka ja kiristämällä ympyrä suppuun. Mutta mä oon vähän tällainen välineurheilija :)

    Ihana ilma vielä, ompelukset ovat vieläkin suunnitteluasteella - ulkona on kiva olla!

    VastaaPoista