perjantai 30. lokakuuta 2009

Ei erityistä

Voi, miten tämä aika menee näin nopsaan. Olen ollut hyvin saamaton ompelusteni kanssa. Kirpputori on vienyt aikaa, ja nyt viimeisen viikon joku pöpö on jyllännyt pääkivun, pienen kuumeen ja lihas-ja nivelkipujen kanssa. Possupiikkikin on vielä ottamatta -toivottavasti sitten siitä en tule kipeäksi. Olen aiva kypsä kaikkeen vaivaan ja tautiin.


Laitan tähän kuvan t-paidasta, jonka tein ajat sitten. Se oli jotenkin niin tylsä.... Kun tykkään kaikesta saduista ja hömpästä, tuli paidasta paljon pirteämpi mielestäni laittamalla värikäs resori ja Iinulta ostamani Farbenmixin nauha etuosaan. Tyttökin tykkäsi paidasta heti enemmän.




Kirpputori.... Joo, rahaa sieltä piti vähän kasaan saada, saas nähdä miten paljon... Olen kuitenkin raahannut sieltä muutaman vaatteen kankaan takia, nukkekin löytyi - kas kummaa :) Ajattelin vauvanukelle vaatetta tehdä ja antaa sen vaikkapa jonnekin tuonne rajan taakse lastenkotiin, mutta tyttö omi sen heti. On ilmeisesti joku vanha Zapt Creactionsin Chou Chou-nukke. Tykkään näistä, kun niillä on osa kroppaa pehmeä.

On sitä tullut tilailtuakin kangasta.... voisin päivittää myöhemmin pienen läjäyksen shoppailuistani, toki se on kyllä vähän tylsää blogin lukijoille.

Mukavaa Viikonloppua kaikille!

5 kommenttia:

  1. Tosi kivahan tuosta t-paita on tullut! Resori ja nauha tosiaan piristävät. Mulla on tuota samaa Eurokankaan palakangasta(?) odottamassa insipiraatiota.

    Heh, minä olen jättänyt kangasostokset blogissa esittelemättä, kun olen ajatellut, että muut ei jaksa niitä lukea, mutta oikeasti katselen itse hirveän mielelläni mitä muut ovat ostaneet. Niin, että näytähän toki ostoksesi, minä ainakin mielelläni katselen :)

    VastaaPoista
  2. Ai kangaspotaus olisi tylsä?! Ei ainakaan tälle kangashamsterille!! Nimimerkillä neljä kangastilausta viikossa ja yksi tekeillä...tosin mulla on jäänyt kyllä ne postaamatta.

    VastaaPoista
  3. Mukavaa viikonloppua sinullekin! Toivottavasti sat itsesi kuntoon. Puolikuntoisena olo on niin tylsä, kun ei oikein jaksa mitään, muttei silti kehtaa vain olla kun ei muka ole kipeä...

    Kaunis paita!

    VastaaPoista
  4. Ihana nauha! Tosi raikas kyllä oli mun mielestä ennestäänkin...

    VastaaPoista
  5. Pikaista paranemista! Kurkkasin paidan historian ja sievä se oli silloinkin, mutta kyllä nauha toki piristää. Ihanaa, että laitat kuvia töistäsi, itse olen napannut täältä jo pari juttua, jotka olen tehnyt omille peipposilleni. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista