perjantai 5. kesäkuuta 2009

Vöitä solkenaan...

Ihan oikeesti... mulla on valmiina tytölle caprit ja pusero. Malli vaan karkasi naapurin tytölle piirtelemään, enkä saanut onnistumaan kuvia - näyttävät paremmilta tytön päällä, kuin vaatepuulla mun kaapinovea vasten :)

Mutta tuli tarve päivittää blogia. Tässä mun aarteita :) Erikokoisia , erinäköisiä vyön solkia. Isoimmat noi 7 cm leveitä/korkeita. Ja joo, mulla on monta, monta ideaa, mitä näistä teen... Toteutus on vaan viipynyt. Nyt kun tämä ompelukärpänen on pistänyt, niin näen mielessäni vaikka kuinka upeita vaatteita ja niissä vöitä. Liivihameen eteen ainakin.






Ai niin, tyttöni sanoi tänään lohduttavat sanat: " Äiti, musta on kivaa, että sä ompelet mulle vaatteita" - Hyvä, koska leikkasin just kankaasta Roxyn, (Farbenmixin) kappaleet. Pitäkäää peukkuja, että mekko onnistuu :)

8 kommenttia:

  1. Vau mitä solkia! Jään odottamaan ideoiden toteutumista. ;)

    VastaaPoista
  2. Inspiroivan näköinen solkivalikoima sinulla, tällaista näkee harvoin!

    VastaaPoista
  3. Upea määrä solkia, taatusti kaunis lisä johonkin suloisenn mekkoon. Minä olen muutaman bongannut kirppikseltä, mutta ihan nukkekoti käyttöön, tulee hienoja taulun ja peilin kehyksiä, kun sivuleikkureilla katkaisee sen keskustan pois ;D

    VastaaPoista
  4. Ompa hyvä idea noita lisätä vaatteisiin! helppo ja nopea tapa saada vähän ilmettä perusvaatteelle! pitääpä alkaa itsekin katselemaan varastoihin noita! :)

    VastaaPoista
  5. Oijoijoijoi! Kelpaisi valikoima minullekin. Odotan innolla kuvia, mitä näistä olet tehnyt.

    VastaaPoista
  6. Mä näin heti suurimmat noista tuunattujen judovöiden solkina. Sellaisia oli joku tehnyt käsityökerhon lehdessä. Idea on jäänyt mielenpäälleni pyörimään. Noita vöitä löytyis vintiltä, solkia ei....
    T: Räteist ja rääsyist
    http://miisamia.vuodatus.net

    VastaaPoista
  7. Vautsi vau mitä solkia!
    Roxy on muuten vallan kiva ommeltava, varmasti onnistut:)

    VastaaPoista
  8. Vautsi mikä määrä solkia. Itsekin olen muutamia keräillyt, käyttänyt vain jossain lahjojen paketoinnissa. Nyt olen useampaa vaatetta ihastellut missä on solki ollut keskeisessä roolissa, voisi itsellekin tehdä jotain samantyylistä.

    VastaaPoista